نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

دانه

چنگ زدنهای دانه به خاک

سر زدن از خاک

حس پوست انداختن مار

مثل حس حال من است

حسی سرشار از خستگی

حسی سرشار از جان کندن

حسی برای آزادی بعد از خستگی

11:21

آخرین روز آبان 96

حس و حال پاییزی

مثل اغلب اوقات کرخت

مثل بیشتر وقتها حوصله سر بر

نمیدونی صبحه که پاشی یا دم غروب که بگی هر چه بادا باد

حس و حال پاییز

عین یه سر یه دوراهیه که از هر طرف بری 

بازم آخر کار خسته ای خسته

نتیجه واست خوب نیست

۱۰:۱۳

 ۲۴ آبانماه ۱۳۹۶

بعد زلزله

خانه غمگین

خانه در حسرت آغوش کشیدن دوباره ساکنینش

خانه همچون پدر قامت خمیده

خانه همچون فرزند یتیم

خانه همچو آوار خودش

دلش شکسته

از نامردی روزگار

شاید از خشم مادرش،زمین

۲۰:۰۸

۲۲آبانماه ۹۶

زلزله ای که غرب را لرزاند

نیمه آبان

نیمه آبان است

سرشار از رازها

سرشار از اشکها

سرشار از تجربه ها

سرشار از همه ناگفته ها

سرشار از طلب فرصتها

سرشار از مرور خاطرات خوب

من از همین لحظه به مرور خاطره با تو نشسته ام

نیمه آبانی که   میجوشم 

میجوشم


گرسنگی

گرسنه ام از لحظه های ناب بچگی

گرسنه ام از محبت بی قید

گرسنه ام لحظه ای ناب از تجربه ای عارفانه

گرسنه ام گرسنه

میخواهم این بار شادی

لذت لحظات را

جذب تک تک سلولهایم کنم

میخواهم این بار که لحظه را دریافتم

روحم

ذهنم

جسمم را

همه را حاضر بنشانم بر سر سفره لحظه

تا دیگر اینگونه گرسنه نمانم

۱۱ آبان ۹۶