نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

تک برگ تنها

این روزها با دیدن رشد تو

منبع الهامم شدی

برگ سبز کوچک من

ریشه دواندی

رو به پژمردن رفتی

اما تو هم نباختی

ریشه دواندی

ریشه ای عمیق

نمیدانم شعور درک خودت را داری

یا فقط نباختی

به تنهایی نباختی

به بی کسی نباختی

گله و شکایت را کنار گذاشتی و

فقط رشد کردی

شاید نتیجه اینکه بتوانی زنده بمانی یا نه

نیز

در ذهنت نگذشت

آخرین قدرت ، ریشه دواندن بود

آخرینی که اولین ظهور ادامه حیاتت بود

تو خود نسل تازه ای افریدی

آفرین به تو

آفرین به همت تو

گل برگ کوچک من

زیبا هستی

زیبا بودی

زیبا رشد کردی

ای منبع الهام من

در دل دارمت

ای افتاده ی پر قدرت  تنهای من

یکشنبه سی اردیبهشت ۹۷

ساعت ۱۷:۲۸


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 17:21

معرفی کتاب
------------------
چند سطر از کتاب :


۵۷۶- هیچکس جز من نمی خواهد خوشبخت باشد. خوشبخت بودن لیاقت و جسارتی عظیم می طلبد.


۶۲۵- بدبخت کسی است که دیگران را مسبب بدبختی خود می داند. اینست تعریفی که من از خوشبختی می کنم. این انسانی ترین تعریف از خوشبختی و بدبختی است.

۶۴۲- هیچکس تا به امروز اهمیت سرنوشت ساز " خود - شناسی " را همچون من واضح نکرده و راه و روش آن را ننموده است : خودشناسی به عنوان تنها راه انسان بودن، خوشبخت بودن، متعالی بودن و بودن.


۶۷۸- هر کاری که به خاطر دیگران باشد به خاطر شیطان است. آیا شیطان را شناختید؟ اسم مستعارش ایثار است.

۶۵- فتنه ای نیست الا در لباس ایثار و خدمت و محبت. و نیز خیانتی.


استاد علی اکبر خانجانی
کتاب هستی بایستی

دانلود کتاب از :
https://t.me/ensanchist/173

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.