نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

شناخت

حال این روزها

مثل خالی شدن بار خاوریست

که راننده اش

تازه کار

ناشی

و بهمان اندازه دستپاچه

اما تمام سعی اش رو برای کارش میکند

و اینگونه من بخودم شناخت پیدا میکنم

بار عاطفی و احساسی ام را خالی 

جایش را با ذره ذره شناخت پر میکنم

و خوشبختانه من یه دوست و همراه خوب دارم

10:42

1396/9/29

صبر

در این روزها

فقط یه جمله

فقط یه جمله

واسه ادامه راه

فقط و فقط

صبر کن

صبر کن

اما ادامه بده

10:28

22 آذر 96

از دهن افتاده

مثل غذای سرد از دهن افتاده

آرزویی که سر وقتش بهش نرسی

دیگه اون آرزو هم خوشحالت نمیکنه

مثل این میمونه تو پنج سالگی بهت روروئک بدن

یا تو بیست سالگی دوچرخه

یا تو پنجاه سالگی بازم و باز نشه و نشه

خدا یا یا یا آرزو نده

یا وقتی تخیل آرزو رو میدی

تلاشم کردم

نامردیها و نترفیقان رو جلوی اون آرزو نزار

۱۹:۲۶

۷ آذر نود و شش