نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

تک برگ تنها

این روزها با دیدن رشد تو

منبع الهامم شدی

برگ سبز کوچک من

ریشه دواندی

رو به پژمردن رفتی

اما تو هم نباختی

ریشه دواندی

ریشه ای عمیق

نمیدانم شعور درک خودت را داری

یا فقط نباختی

به تنهایی نباختی

به بی کسی نباختی

گله و شکایت را کنار گذاشتی و

فقط رشد کردی

شاید نتیجه اینکه بتوانی زنده بمانی یا نه

نیز

در ذهنت نگذشت

آخرین قدرت ، ریشه دواندن بود

آخرینی که اولین ظهور ادامه حیاتت بود

تو خود نسل تازه ای افریدی

آفرین به تو

آفرین به همت تو

گل برگ کوچک من

زیبا هستی

زیبا بودی

زیبا رشد کردی

ای منبع الهام من

در دل دارمت

ای افتاده ی پر قدرت  تنهای من

یکشنبه سی اردیبهشت ۹۷

ساعت ۱۷:۲۸


هیچ

هیچ کاری کوچک نیست!

هیچ کاری ،بی حکمت نیست!

و هیچ،هیچی بی قیمت نیست!

۱۰:۲۲

۲۵ اردیبهشت ۹۷

سه شنبه

خنده بر غوغای هستی

بزرگترین معرفت ،شناخت و حفظ و ارزش محبتی هست که خالص و بی ریا بین انسانها برقرار میشود. 

بزرگترین هنر،حفط و رسیدن به این معرفت است.

بعد از چشیدن طعم این معرفت واقعا و حقیقی زندگی میتوان کرد.

حیف از روزهای بی معرفت،اما روزهای روشن همراه این معرفت بسیار عالی میتوان نفس کشید.

۱۶:۰۵

۲۳  اردیبهشت ۹۷

یکشنبه

دیوانه بهاری

مثل فصل بهار

همه حال هایم لطیف و زیبا

اما دیوانه دیوانه

گاهی به رقص همچو باد

گاهی به خشم چون رعد

و گاهی و بیشتر از گاهی لطیف و عاشق همچو باران

باران که همیشه می آید هرگز نمیرود

۱۶:۱

۲۱ اردیبهشت ۹۷

آدینه 

سخت و شیرین

بعضی روزها سخت کار میکنی،خسته میشی.

اما یه چیز خوب داره میدونی نتیجه داره.

این بهترین بخش زندگیه. سخت کار کردن اما نتیجه بخش

۱۷:۲۲

۱۷ اردیبهشت ۹۷

دوشنبه