نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

میدانم چه کنم

باز در اعماق تاریکی خودم غوطه ورم
به غار عمیق و صخره ای فرو رفته ام
برای یافتن جواب
همه جا ساکت و آرام
اما پر از هیاهو
سکوت دانستن، اینجا فوران میکند
شرط رسیدن فقط طاقت و صبر
در این دیار است
دیگر ازین حس ناراحت نمیشوم
چون نتیجه اش جواب است جواب
۱۵:۱۱
چهارشنبه
۲۳ خرداد ۹۷

چیزی شبیه بیهودگی

وقتی نه حرفی برای گفتن
نه کسی برای خاطره ساختن داری
چیزی شبیه بیهوده بودنی
۲۱:۵۸
دوشنبه
۲۲ خرداد ۹۷

بیخیال

بیخیال هر چی بدیه
یه روز خاطره میشه
بی خیال هر چی خوشیه
یه روز برات دلت تنگ میشه
فقط خودم رو عشقه که
تا آخرش با هم هستیم
۲۰:۴۷
یکشنبه

۲۰ خرداد ۱۳۹۷

انتظار سفر آخر

انتظار برای سفر آخر
دیدار آخر

بعد آن

دیدار به قیامت
مرور خاطرات زندگی
نمیدانم حس و حال انتطار سفر آخر چگونه است؟
انتظار آخر برای سفر آخر
حس و حال عجیبی است
۱۶:۴۷
۱۲ خرداد ۹۷

بیا برویم

بیا برویم
برویم در خاکی حاصلخیز
خانه کنیم
ماوا بگیریم
برویم جاییکه
هر کس گذرش بر ما افتاد
کامش شیرین شود
برویم به مهمانی قالیچه های رنگ رنگ ایرانی
برویم مهمان باغچه ای از گلهای محمدی شویم
برویم خورشیدش کمی مهربانتر
نوازشمان کند
بیا برویم
برویم به کوهستانی محکم تکیه کنیم
برویم به دیاری که سبزی اش از ما عاریت بگیرد
برویم
بیا برویم
اول مهر نود و شش
۱۲:۵۳