نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

لحظه آخر

لحظه آخر

دست گرفتنت

لحظه آخر کلام آخرینت

لحظه ای که دیگر

قدم بر زمین نداری

مرا تمام لحظات آخر فرا گرفته

برای همین 

برای رفتن

غصه نمیخورم

بر باد دادن ها

شادی حرام نمیکنم

لحظه آخر

لحظه جان دادن

مرا مهربان میکند 

مهربان نگاه میدارد

۱۸:۳۸

۱۳۹۶/۷/۳۰

 یکشنبه

مبارزه

مبارزه میکنم

مبارزه

تو جنگ یه روز کسل کننده

واسه پیروزی امید و نشاط

مبارزه میکنم مبارزه

تو یه کرختی روز پاییزی

واسه بیدار شدن و تلاش کردن

مبارزه میکنم

مبارزه

تو یه جمع نامهربون

واسه پیروزی قلب و دلم به تاریکی

مبارزه میکنم

مبارزه

وسط یه رابطه متلاطم

واسه آرامش

مبارزه میکنم مبارزه

چون هیچ چیز سر جاش نیست

10:5

1396/7/29

شنبه ای بس جنگجو

وجود یک نفر

وجودِ یک نفر

بودن در کنار تو نیست

وجودش به اثری است

زمانی که نباشد

زمانی که از وجود بودنش در آرامشی 

یا نه  از وجود بودنش در تشویشی

یا از وجود بودنش در انتهای خودت هستی

یا نه از وجود بودنش خود را یافته ای

در جستجوی بودنها هستی

بودن، اثر داشتن فرای یه ظاهر خودمانی کنار هم نشستن است

9:49

1396/7/25


مهر

خنده دار است نام ماهی به نام مهر

نه مهرماهیها مهر دارند

نه خود ماه مهر

کودکان گریان اول مهر

غروب غم انگیز اش

فرود مستقیم و اوج تابستان به مهر

همه و همه

کجا مهر را مهربان میکند؟

مهر و نامهریهایش

96/7/23

13:45

تنهایی تن ها

عجب از بودنهایی که تن ها بهم  رسند

دریغ از دلهایی که در تنهایی است

اما معجزه در تن هایی است که تنهایی ندارد

در این غربت روح ها

 کشتند تن ها  را و جا گذاشتند تنها را

هیچ روزی نمیرسد 

هیچ غمی نمیرود

هیچ کس نمی آید

هیچ روزی نمی آید تا معجزه گر بیاید

هیچ غمی نمیرود تا شادی بیاید

هیچ کس نمی آید تا تو را دریابد

 هنر در تغییر این هاست به دست تو در یک فاصله

مانند تن ها و تنها

هر دو یکی هستند بجز فاصله در یک حرف

۲۱:۲۷

۲۲مین روز پاییز نود و شش