نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

مبارزه

مبارزه میکنم

مبارزه

تو جنگ یه روز کسل کننده

واسه پیروزی امید و نشاط

مبارزه میکنم مبارزه

تو یه کرختی روز پاییزی

واسه بیدار شدن و تلاش کردن

مبارزه میکنم

مبارزه

تو یه جمع نامهربون

واسه پیروزی قلب و دلم به تاریکی

مبارزه میکنم

مبارزه

وسط یه رابطه متلاطم

واسه آرامش

مبارزه میکنم مبارزه

چون هیچ چیز سر جاش نیست

10:5

1396/7/29

شنبه ای بس جنگجو

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید53 چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 07:42 http://razanipoem.persianblog.ir

کاراتون زیباس . کمی نیاز به ویرایش داره

سپاسگزارم از توجه تون. خوشحال میشم اگه ویرایشی رو حداقل برای یکی از نوشته هام پیشنهاد بدید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.