نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

سکوت تمنا

در زمانه ای که همه برای خواستن فریاد میزنند

من  برای نخواستن فریاد تلاش میکنم

تلاش برای نخواستن سخت تر از خواستن ها و داشتن هاست

بعد از هر رسیدنی، تمنا خاموش میشود

اما چه چیزی میتواند ندای تمنا و خاموشی بعد از آنرا در یابد

هیچ بدنبال هیچ است اینجا

2.34 بعد از ظهر

سه شنبه

حال خوب

حال خوب

حال خراب

حال ناراحت

حال بد 

همه و همه

در زمان تجربه درک میشود

حال خراب، حس و حال بعد اولین عشق از دست رفته است

حال بد،حال بعد فهمیدن چهره واقعی رفیقت است

اما حالا حال خوب

حال خوب حس و حال دوستیست که از صدای شنیدنش شاد میشوی

حال خوب همان حالی است که دوستت

با شنیدن صدایت میگوید

بنویس ازین حال خوبت بنویس

۰۰:۲۳

دوازدهمین روز ماه یازدهم به سال ۱۳۹۶

طوفان آبادانی

طوفان که می آید

خارها ،

سست پیوندها،

دانه ها مخفی شده در شنها،

برگهای لغزان بر درختان،

خانه های سقفهای کاذب،

همه و همه میچرخند

و خلاف تقلای ابله گونه 

بر فراز همه آوار میشوند.

بر درختان راست قامت

بر خانه های مستحکم

طوفان که می آید

همه پوشالها پوچ میشوند.

۱۷:۲۲

۲بهمن ۹۶