نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

نوشته من

نوشته من وبلاگی است حاوی مطالب و نوشته هایی که در لحظاتی از تلاقی دو نقطه شعور و حس متجلی میشود.

تلنگر

یه لحظه هایی از زندگی هست که تو یه حادثه یا یه لحظه تصمیم گیری یه نیرویی تو درونت بهت هشدار میده تا تصمیم درست بگیری.

حالا باید این تلنگرها رو یاد بگیری که منظورش آرره است یا منظورش نه است؟

فعلا که من سر هر تلنگر آره،نه گفتم و هر جا باید بگم نه ،گغتم آره.

باید یاد بگیرم این تلنگر زمانهای بخصوصی به آدم زده میشه. اونجا که نفست وارد عمل میشه. مثلا طمع میاد باید بهش بگی نه. اونجا که خودخواهی میاد و میتونی ببخشی و رد شی اما این کار رو نمیکنی و نمیگی آره و نمیبخشی میشه دردسر. ریشه دردسرها انگار از یه جا میاد جواب غلط بین آره یا نه.

باید یاد بگیرم و یاد بگیرم. خیلی چیزها رو باید یاد بگیرم و بگذرم.

تا از این دنیا و لذتهاش بهره درست ببری.

من امیدوارم که بشه.

خودم رو سبک کنم. انتقام بار سنگین نامردی دیگران رو از خودم نگیرم.

5:29

9 اردیبهشت 97

یک شنبه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.